denbos1.gif Zittend in mijn ochtend jas maak ik op dit moment het voornemen dagelijks te gaan schrijven in mijn rubriek dagelijkse belevenissen.

Marijke en ik hebben zo juist van ons champagne ontbijt genoten en keutelen nog wat aan. Nee echt actief zijn we nog niet.

Mijn Kerst schrijven wordt wreed verstoord door Marijke. Zij ontdekt tijdens het strijken dat in mijn overhemd een grote wijn vlek zit. Weg Kerstgedachten.

Vanmiddag gaan we naar onze jongste dochter Evelien en Ron in Den Bosch voor het Kerstdiner.

Bijzonder hier aan is dat beide opnieuw gehuwde exen elkaar in vrede na 15 jaar aan de Kerstdis ontmoeten.

Niet dat wij elkaar nu voor het eerst weer zien. Nee de vrede is in de loop der jaren weer opgebouwd. Maar Kerst, daar hadden wij alle vier niet op gerekend.

 Wat een kind toch voor elkaar weet te krijgen.

Sinds 30  september heb ik niets meer geschreven over de voortgang van mijn film. Kon ook niet omdat ik zelf ook geen informatie ontving. 6 januari a.s. gaat de film in Plaza Futura te Eindhoven in premiere. Vanaf 13 tot 22.00 uur worden doorlopend voorstellingen gegeven, en vanaf 22.00 uur is het feest.

Hopelijk is dan die wijnvlek uit mijn overhemd. menu-eef-kerst-2006.jpg menu Evelien.

Om 22.00 uur terug van een geweldig Kerstdiner verzorgd door Evelien en Ron. Ja wat hadden ze er werk van gemaakt en wat was het gezellig.

Zelfs voor ons allen een origineel Kerstcadeautje tot in de puntjes verzorgd, want ook de hond en poezen worden niet vergeten.

Dit laatste heb ik nog nooit gedaan, al komen onze drie katten niets te kort.

In de trein nog een extra cadeautje, een vergeten computerblad met C.D.

Ja zo kom ik de Kerst wel door. Maar nog even terug naar Evelien en Ron.

Kortom, sfeer, aankleding, eten en gezelligheid waren samen versmolten in elkaar.

Schatten bedankt.

