swiebertje581.gif

Sinds september 2006 ben ik met pensioen. Vele jaren ben  ik jou s’ochtends tegen gekomen wanneer ik  al fietsend naar mijn werk aan de Berlagelaan ging.

Met regelmaat was dit tijdens het passeren op de hoek van de kloosterdreef bij de Petruskerk op het bankje. Of je liep met je plastic zak om 8.20 uur in de Kruisstraat, waarschijnlijk op weg naar Geldrop.

Zelf wonend in Geldrop, zie ik je op woensdag regelmatig zitten op het bankje bij het heilighartbeeld.

Maar jij hebt meer hang- en zit plaatsen. Hangen doe je met deels rolstoelers voor de Edah. Zitten doe je meestal  voor de ijzerwarenwinkel.

Wat mij opvalt, je hebt altijd aanspraak.

Fietsend ben ik je altijd voorbij gegaan, we groeten elkaar ook,  maar of je mij van gezicht en  fiets met stierenstuur of bokkenstuur kent durf ik niet te beweren. 

Graag zou ik met jou meneer baardman in Geldrop onder het genot van een warme stamppot en een drankje bij mij thuis tussen de middag je meer leren kennen.

Ik hoop jij ook?

Mijn bereikbaarheid overhandig ik jou als ik je persoonlijk weer tegen kom.

Voor 2007 wens ik je veel wandel-  praat en reisgenot.

groeten,

Jo Pinxt

