filmster.gif

Het was een bijzondere ervaring. Met regelmaat kwam ik in het verleden in Plaza Futura te Eindhoven om de betere films te bekijken.

Vandaag speel ik zelf een van de hoofdrollen, en kan ik mijn acteertalent uitvergroot bekijken.

Wat een geweldige sfeer hangt er en wat geniet ik van al die aandacht. Soms is zelf kietelen toch wel lekker.

Passanten die elkaar aan stoten en fluisteren, volgens mij is die man de professor uit de film. Vervolgens zegt de ander, ja dat is hem.

En als de moedigste de stouten schoenen aantrekt staan we daarna samen op de foto.

Roem is echter van korte duur.

Vandaag ervaar ik dat het nachtleven ook zijn tol eist. Het hoofd is een beetje zwaar en professor Aalwijk kan zodadelijk weer gaan koken, en daar wordt geen foto van gemaakt.

De realiteit is weer terug.

