markt1.jpg

De woensdagmiddag heb ik na mijn Vut verheven tot een uitstapje naar de Geldropse markt. Niet dat die markt zoveel voor stelt, maar het compenseerd wel het gemis na de Vut aan sociale contacten.

Bovendien betrap ik mij er op dat ik nu ook dagelijks de C 1000 bezoek en deze verlaat met slechts een half musliebrood. Nee, doelmatig inkopen kan ik het niet noemen.

Maar je weet nooit wie je er tegen komt, en aan de kassa’s kennen ze mij inmiddels allemaal. 

Altijd heb ik daar een praatje. ” Zo, meneer, daar bent u weer met uw half broodje”. En heeft u nog lege flessen ingeleverd? Een pretigge dag verder en tot morgen. 

Morgenvroeg heb ik weer computercursus fotobewerking. Boeiend, dat wel. Maar het aanwezig grijsgehalte van de deelnemers overstijgt mijn eigenwijs kort grijs kapsel.

Trouwens de kapper bezoek ik ook vaker. Naast de korting die ik als zestigplusser krijg, vraagt hij met regelmaat of ik mijn tijd doorkom.

Natuurlijk kom ik die door, anders zat ik niet in je stoel. Wat een bemoeial.

  

