website.gif

Een eigen website opzetten is heerlijk, zeker als je die van je kinderen cadeau krijgt ter gelegenheid van je 60 ste verjaardag en jij inmiddels met de VUT bent.

Te automatisch ga ik er vanuit dat ik via hen de nodige ondersteuning krijg bij het opzetten van de site.

Vergeet het maar, een dag later eindigen de kinderen de samenwerking abrupt, en is het  aan modderen.

Het lijken wel beroepsopvoeders voor Vutters.

Pap, jij hebt voldoende tijd en wij hebben het druk,druk,druk. Dus verdiep je er maar in.

Inmiddels heb ik een boekje websites maken gekocht, maar het plaatsen van  foto’s over Zuid- Afrika, Nepal, India, bergwandelingen, Ameland, Frankrijk, Hongarije en Zuid- Limburg in het fotoalbum lukt me nog niet.

Mijn kinderen beseffen nog niet hoeveel zij de wereldmaatschappij onthouden, en dan schrijf ik niet eens over het gas dat Rusland wil afsluiten.

Mijn zoon uit Berlijn zou snel naar Geldrop vluchten. Ja lekker aan de haard van pap bij dat our gevoel. Maar ja, ook in Berlijn is de temperatuur voor deze tijd van het jaar nog te warm. 

Zijn er nog Nederlanders die een Vutter hierin willen ondersteunen?

Laat een ding duidelijk zijn. Bellen mijn kinderen, pap kan ik mee eten of slapen vanavond? 

Mijn antwoord is.

Koop een kookboek, of zoek op het web.

Ja, toch

