zonnebloem.jpg

Ja het is een emotioneel en bijzonder gevoel je eerste kleinkind in je armen te nemen.

Eng vind ik het niet, wel vertederend. Alles zo teer en puntgaaf en hoe klein je ook bent met je zes pond, je mimiek is al in je gezicht aanwezig.

Met mijn grote lippen geef ik je een kus, jij slaapt onverstoorbaar verder. Je zult vast wel denken, jou Opa zie ik nog meer dan genoeg, nu even niet, en gelijk heb je.

Op deze aardbol komen is niet niks, maar jij kunt er iets moois van maken. Laat je in jouw leven niet overroelen door doemdenkers maar ga uit van je eigen positieve kracht.

Ik zie twee gelukkige ouders, een mama die er vermoeid uit ziet en een papa die de hele wereld aan kan.

Ondertussen heb ik het vanmiddag ondanks de regen op de markt al in heel Geldrop rond gebazuind, Mariska en Ruud hebben een dochter.

Felicitaties voor jullie van Jeanne, Harm, Hetty, Ger, Marij, Jeanette,Ton, en mijn ex- doelgroep.

