ogen.gif

Na drie weken en een dag zie ik eindelijk je ogen open Lola- Kay. Twee prachtige licht blauwe vennetjes. Ik hoop dat je in jouw leven met die blik net als bij mij vele mensen blij zult maken.

Echt zien doe je mij nog niet, maar net als bij papa komt die bril toch wel bekent voor.

Aan opa sigaar, alleen al aan de geur daarvan zul je nog moeten wennen, maar opa rookt niet bij je ouders thuis. Daar zal hij als jij bij hem bent ook rekening mee houden. Gelukkig of dom heeft opa een lange tuin, maar misschien wordt hij wel zelfs de sigaar.

Vandaag kreeg je ook bezoek van de lievelingstante Jenny en oom Jo van Maris uit het Hertogdom Limburg te Klimmen. Je moeder bracht hier als kind een aantal vakanties door. Hun huis was ondanks de ouderdom een speelpaleis voor je moeder.

Overigens gold dit ook voor Piekie, mij, Doeko en Evelien. De herinneringen zullen echter gezien het verschil in leeftijden anders zijn.

Het was voor ons gezin een warme plek en tante Jenny was altijd recht voor de raap.

En dit laatste doet ze nog, maar zij blijft als het om baby’s gaat een zacht gekookt ei.

Maar Lola- Kay, jij blijft geen baby en bij je overtante Jenny geldt dan geen fratsen.

Opa heeft je gewaarschuwd.

