1april1yn.png

Het komt jammer genoeg steeds minder voor een 1 april grap.

Morgen stinken Marijke en Thirza er echter in.

Ter gelegenheid van het 50 jarig bestaan van de harmonie Eufonia op Zesgehuchten, treedt Gerard van de Maasakker om 13.00 uur een half uur op in het gemeenschapshuis. De toegang en dat lokt ons Hollanders altijd is gratis.

Vandaag heeft Marijke, Thirza al gebeld en zij zal tijdig aanwezig zijn.

De tekst voor op de deur van het gebouw zal ik morgenvroeg om 12.00 aanbrengen. Het fototoestel neem ik in ieder geval mee. Of het heel thuis komt weet ik niet.

De tekst luidt als volgt.

LIEVE MARIJKE EN THIRZA

OMDAT HET VANDAAG 1 APRIL IS MOET IK HELAAS VERSTEK LATEN GAAN.

IK HOOP OP JULLIE BEGRIP

Ik ook, op dit laatste, wordt vervolgd.

GROETEN

GERARD VAN DE MAASAKKER.

