Kamperen zit in je of niet.

We gaan weer proefdraaien in Eckelrade bij de boer, een gehucht tussen Margraten en Maastricht.

Zo zijn er jeugdige tijdelijke kampeerders die daarna snel als het financieel beter gaat met een vouwwagen op pad gaan.

Nog iets meer gevorderd wordt dit een caravan, ook mooi. Immers je staat nog steeds in de natuur.

Een camper geeft het ultieme gevoel van vrijheid. Je eigen huis neem je mee, maar je staat nog in de natuur.

Toch blijf ik in mijn stormtent kamperen.

Ik wil mijn huis niet mee nemen, maar de elementen van de natuur ervaren.

Egels en muizen die op bezoek komen. De douw van de vroege ochtend aan mijn billen voelen.
Ervaren hoe het bed anders slaapt dan thuis.

En als je dan thuis komt kunnen zeggen, wat is het heerlijk weer uit die tent te zijn. Ons huis lijkt net nieuw en voelt veel groter aan, ook al heeft de kamer een verfje nodig.

