rugzak.jpg

Ja, het gewicht staat beneden klaar. Ik schat 20 kilo, mag van de ARBO. Boven de 25 kilo kun je aangehouden worden en naar huis gaan.

Samen met treinreis en boete zit je dan al snel op € 60. Nee dat geld gebruiken we liever voor musea’s en culinaire rustpunten.

Het weer belooft niet veel goeds, dus ga ik er vanuit dat we regelmatig culinair moeten schuilen.
Theoretisch kan dit betekenen dat wij ons Pieterpad moeten bij stellen.

Niet dat dit hier vanuit ga, immers ik ga voor het resultaat. Die tik heb ik overgehouden van mijn werkzame periode als manager. Doelen moeten gehaald worden, anders word je hierop afgerekend.

Wel is het lekker, dat je als stoutste oudje van de klas, je niets meer van de meester hoeft aan te trekken en het Pieterpad maanden kunt lopen.

Alleen Marijke zal me hier op afrekenen, dit laatste traject beloop ik liever niet.

Dus toch maar koers houden.

