vrienden-geenkamer.gif

Echte vrienden kun je op een hand tellen. Rinie is voor mij de duim op die hand. Met de duim geef je die ander een opsteker om er voor te gaan.

Niet dat wij elkaar vaak zien en ons contact is de laatste jaren verwaarloost. Over en weer hebben we beide weer een nieuw leven opgebouwd en daardoor ook nieuwe liefdes en vrienden leren kennen.

Ook dit hoort erbij.

Echter jij vriend, biedt in de moeilijkste periode van mijn leven ( 1992) met lachen, huilen, uitgaan, aardbeving, mij gedurende een onafgesproken periode een thuis aan.

Echter niet alleen aan mij, maar na een maand ook in het weekend aan mijn kinderen.

Of die andere vier vrienden – vingers op mijn ene hand, dit ook aangeboden zouden hebben kan ik niet bevestigen nog ontkennen.

Die duim echter heb van jou gehad.

Dank je wel hiervoor.

