voorjaar-2.jpg
Het blijft een moeilijke en lange maand. Het weer zit niet mee en het voorjaar wil maar niet komen. Ondanks Beatrix vandaag 70 is geworden heb ik geen vorstelijk gevoel.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat een maand met weinig activiteiten je dwingt tot zelfreflectie. Ik vermoed dit laatste.

Carnavalsvierders treffen het dit jaar, immers het feest valt vroeg en zij hebben deze maand aan voorbereidingen handen vol werk. Bovendien zijn er wekelijks tonpraters en dus is een avond uit gegarandeerd.

Mijn vrouw Marijke treft het ook. Zij is met een vaste vriendengroep op wintersport in de Dolomieten in de zon. Aangezien ik nooit op ski latten gestaan heb is deze optie voor mij niet weggelegd.

Wel heb ik iets om naar uit te kijken, op 3 februari ga ik haar ophalen in het midden van het land en beginnen we samen met de ontluikende narcissen fris aan februari.

