zondag-2.jpg
Vandaag was zondag 10 februari letterlijk een zon dag.
Nabij kasteel Heeze hebben we dan ook vorstelijk zitten genieten in de zon op het terras.

Maandag is toch weer anders. Bij maan dag zie ik duisternis al of niet verlicht door de maan. Daar naast is het voor vele mensen weer moeten werken.

Dinsdag is voor mij maandag, als thuismanager word ik geacht die dag te poetsen.
De woensdag heb ik gemaakt tot marktdag, zo zit er nog enige ontspanning in.

Donderdag kun je ook weer splitsen. Het kan donder zijn maar hoeft niet, mits ik op dinsdag gepoetst heb.

Vrijdag is in twee opzichten een mooie dag. Je kunt vrij zijn en vrijen.

Zaterdag blijft eveneens een moeilijk geval. Immers dan moeten de weekboodschappen gehaald worden.

Zondag is inderdaad rustdag, laat de winkels maar op slot, ik begin het scheppingsverhaal een beetje te begrijpen.

Late we van ieder dag een zondag maken.

