helft

Dit jaar heeft een van mijn kinderen de helft bereikt van mijn leeftijd 62.

De oudste is er twee jaar overheen en de jongste heeft nog vijf jaar te gaan. Toch schommelen zij allemaal om de nabijheid van de helft.

Tevreden ben ik met mijn helft en ik waardeer mijn leven met een rapportcijfer 8.

Natuurlijk weet ik niet hoe mijn derde jeugd in de herfst er uit gaat zien.

Wel weet ik dat de kleuren in de herfst puurheid uitdragen. En als ik mag mee winteren dan omhels ik die.

De nachtmis op t.v. 24-25 december om 24.00 uur zal dan warm zijn op de t.v. samen met Marijke en het knetterend openhaardvuur op de achtergrond.

Nee geen koude kerk meer en wierook die op je adem slaat. Geef mij maar de geur van hazenpeper vergezeld met een goed glas wijn die de smaakpappillen doen vervoeren.

