dwaze-weken

Dit jaar kozen mijn broer en ik voor de PR slogan.

Pinnen, mag, ja ook voor een klein bedrag het liefst deze maand elke dag.

Mijn broer is  jonger en gezetter maar beide zijn we deze maand jarig. Hij op 25 en ik op 6 december. 

Qua uiterlijk lijken we een tweeling. De zelfde haardracht, baardkleur en rode blossen.

Onze kledingsstijl is rood gecombineerd met wit, al vind ik  mijn afwerking met biezen van goud net iets meer hebben.

Hierdoor oogt mijn kleding  statiger.

Broer wil nog wel eens als judoka met zwarte band in een pofbroek lopen, dit vind ik genant.

Als hij arriveert ben ik meestal in Spanje.

In januari zien we elkaar  in Mira  te Turkeije om de ballans op te maken.

Beide verschillen wij van hobby’s.

Zo is paardrijden mijn liefhebberij,  broerlief is helemaal weg van rendieren, bovendien laat hij zich graag voorttrekken op een slee.

Met regelmaat zeg ik tegen hem dat 30 minuten per dag actief bewegen goed is voor zijn buik.

Koppig als hij is, klingelt hij mijn advies steeds weg met de opmerking; jij gaat op jouw leeftijdtijd nog steeds alpinist spelen door op daken te klimmen.

Fantasierijk is hij ook.

Zo ziet hij zich voort getrokken door zijn rendieren door het heelal vliegen. Op een ander moment denkt ie dat hij vrachtwagen chauffeur is voor Coca Cola.

Jongen zeg ik dan tegen hem, wees blij dat je met een sleetje overweg kunt.

Sociaal en zakelijk verschillen we niet.

De klantenkring  ervaart ons als amicaal en vriendelijk  en is te spreken over ons netwerk.

Zakelijk zijn we tactisch, het lukt  ieder jaar weer meer onze zakken te vullen.

Gekscherend zeggen we wel eens tegen elkaar je zou maar Sinterklaas of Kerstman zijn.

Dan ben je als koper mooi de lul roept mijn broer.

Aangezien ik het celibaat aanhang probeer ik hem hierin te corrigeren door te zeggen dan heb je mooi de zwarte Piet.

Cultureel moet hij nog veel leren.

