Ik vertrek uit Geldrop (100 km verder)

Onze droom 2010, samen fietsend naar Santiago, hij fotograferend, ik schrijvend maar vooral samen genieten en de discussies komen vanzelf.

Hij is mijn broer, 2 jaar jonger met een positief kort lontje en levensgenieter. Mag ook, maar tussen ons is het vaak na hevige discussie tot diep in de nacht altijd bespreekbaar geweest. Bertie zijn vrouw zei dan wijs, jongens jullie zoeken het maar uit, maar ik ga slapen. Gelijk had en heeft ze.

Smeulende lontjes, die zijn gevaarlijk. Je weet nooit waar de aansteker of vuurhaard zit.

Openheid heeft Michel, Bertie en mij al tientallen jaren meer dan alleen als broer/schoonzus tot vriendschap versmolten. Kostbaar.

De voorbereiding van de fietstocht van Michel en ik naar Santiga Compastello  juni/juli 2010 zal nog veel discussie geven. Immers wij zijn het nog lang niet overal over eens

Toch zou het vreemd zijn als wij hier na 60 jaar broederband niet uitkomen.

En worden de emoties te veel tijdens de reis, dan bel jij Michel, Jo Hamers onze jeugdbuurjongen en ik Truus zijn vrouw. Jo stelt jouw gerust en ik buurt bij met Truus en een neem haar raadgevingen mee.

Onze echtgenotes mogen we beide hiermee niet lastig vallen, die zijn partijdig.

Rest ons nog wel tijd en datums te plannen in ons druk levendje vanaf  november 2009 qua voorbereiding, training , financieenen, overnachtingen en fietsweken.

Mooi, weer iets er om naar uit te kijken.

