film2

Morgen begin ik aan mijn tweede opname dag voor deze speelfilm. De hoofdrol is op mijn lijf geschreven en de inhoud zeer herkenbaar.

Spannend zijn steeds de wisselende locaties. Je komt nog eens ergens waar je normaal geen toegang hebt.

Dat ik morgen met mijn filmechtgenote in bed lig, neem ik voor lief. Kuisheid heb ik gegarandeerd naar Marijke en mijn film echtgenote Dienie naar haar vriend.

Het eind resultaat zal ergens in september/ oktober te zien zijn. Waarschijnlijk valt dit samen met het moment dat de AOW-leeftijd naar 67 gaat.

Terecht kan ik nog schrijven vanaf mijn 60 ste Lang Leve de VUT maar overdrijven moet ik hier ook niet in.

Ook Vutdagen kennen hun baaldagen en de koopkracht wordt vanaf 1 januari door het PGGM niet meer geindexceerd. Ondanks ik geen beursdeskundige ben houd ik er rekening mee dat dit voor de komende jaren ook zal gelden.

Het spreekwoord; Wat in het vat zit, verzuurt niet, heb ik dan ook uit de van Dale geschrapt, ik ga weer gewoon zuurkool inleggen.

