waterpistool1

Symbool van vrede brengers, liefst wit en met een groen buxestakje in hun snavel.

Anders wordt het als  je gezeten in de tuin op je  witte kop gescheten wordt. Het aangebrachtte gell van de ochtend kan hier niet tegenop. Dit mengsel van groen,wit en bruin moet je er uit douchen. 

Vervolgens lardeert die heilige geest, ook nog  je stoelkussens.

Liefde gaat dan zeer snel over in duivensoep, die is lekker weet ik uit ervaring van vroeger.

Toch probeer ik milieuvriendelijk de vogel te verdrijven. Klappen met de handen en our geluiden roepen helpt even.

Het beestje met een hoge druk spuit naar buiten de dampkring te brengen, heeft meer nadelen dan voordelen. Immers voor ik alle electra en wateraansluitingen tot stand heb gebracht heeft de vogel zijn grijs- witte vlaaitjes al weer gebakken.

Mijn vrouw Marijke, die is inventief. Koop bij Bart Smits een hoge druk waterpistool. Je hebt geen electra nodig en bent snel wendbaar. Bovendien kan ik jou als je vervelend doet snel het hazenpad laten kiezen.

Inderdaad inventief. Moet ik naar het plaatselijk buurtcafe om onder het genot van een trappist mijn kleren  laten gaan drogen.

Dinsdag naar Bart- Smits.

