navigatiesysteem

In het bos kom ik een opa tegen met zijn zes kleinkinderen.

De kleintjes twee aan twee in het bezit van een navigatiesysteem. Opa loopt met met een rietenmandje deels gevuld met gekleurde paaseieren.

Verbaast vraag ik de man naar het verband? Dat is simpel zegt hij.

De eieren heb ik afgelopen week met 50% korting bij de super gekocht.

Van het uitgespaarde geld heb ik 3 navigatiesetjes gehuurd, en de eieren van een simpel plakchipje voorzien met drie verschillende codes die het navigatie systeem herkent. Het systeem houdt het aantal geraapte eieren bij zodat de winnaars aan het eind bekend zijn. Je koopt zo’n chipvelletje van 25 stuks voor €2,50 bij een indoorzaak.

paaseieren2

Gisterochtend heb ik in alle vroegte de eieren verstopt, en nu is het op eigentijdse wijze speurzoeken, en ik kan u verzekeren er blijft geen ei liggen en de smaak heeft door het liggen in bosgrond iets weg van een truffel maar dan in het wit.

Verbaast vraag ik de man, of hij toevallig mijn website www.jopinxt.nl kent? Dit is niet het geval. Ik geef hem mijn visite kaartje om een kijkje te nemen en wens hem en de kinderen nog een zalig Beloken Pasen.

