hyves

Wie mijn site regelmatig bezoekt kijkt voor een deel mee in mijn leven van alle dag en de daarbij behorende emoties.

Een mogelijke nieuwe werkgever zou er vooraf  al een selectie op kunnen maken.

Een reclamebureau zou me gericht kunnen benaderen, over koken, acteren, tuinieren, reizen, tijdschriften, wandelen, fietsen, schilderen en schrijven. Uitsluiten doe ik dit niet.

Ook de supermarkt vraagt mij om de bonuskaart ook al zit er geen korting op het product.

Waarschijnlijk kennen ze mijn koopgedrag beter dan ik zelf.

Tegen inkijken en mee mogen kijken heb ik geen bezwaar. Zien en gezien willen worden kan aangenaam zijn.

Met  sommige Hyves-schrijvers heb ik meer moeite. Daar gaan bij een aantal de gordijnen helemaal open. Ook dit is een keuze, maar net niet de mijne.

