anatomie

Met het  verplicht vernieuwen zie ik aan mijn pasfoto dat ik weer vijf jaar ouder ben. Dit is mooi mee genomen denk ik.

Toch komt  met het vorderen der jaren het lied” Over honderd jaar zijn we allemaal dood, jij ook, ik ook “ naar boven.

Het is een waarheid als een koe, al begrijp ik niet wat het beest hiermee te maken heeft, immers een koe haalt bij verre geen honderd jaar.

Onze pasgeboren kleindochter Billy zal dan 100 zijn.

Ik realiseer me, mits ik lichamelijk als man  gezond blijf statistisch ongeveer nog 18 jaar mee kan, ik ben dan 80. Verzekeringen trekken op die leeftijd veelal de stekker eruit om economische redenen.

Het beste jaar van doodgaan voor mij is als ik  op 30 september 79 word, Marijke mijn vrouw leidt dan geen financiele schade en de Dela kan ik nog een poepje laten ruiken.

Toch denk ernstig na de verzekering te gaan stoppen en mijn lichaam aan de wetenschap ter beschikking te stellen. Wie weet leef ik met nieuw verworven kennis vanuit de wetenschap voort in jonge levens.

Toch maar eens bespreken met mijn dierbaren.

