griepspuit

Ja, ik heb dit vocht ook in mijn schouder laten spuiten. Het was een komen en gaan van leeftijds genoten en zij die er ver boven zijn al of niet met de rolator. Nee vrolijk word ik niet van dit toekomst beeld.

Meneer u heeft nog een perzikhuidje zegt de verpleegkkundige, als zij het wapen in mijn bovenarm jaagt, die opmerking voelt gelijk 20 jaar jonger.

Nu weet ik goed het verschil tussen een  perzik huidje en een die aan het verschrompelen is, maar toch.

Zuster antwoord ik, dan kunnen we samen een nacht in Italie onder een boomgaard perzikken gaan plukken mits mijn vrouw dit goed vindt.

Ben benieuwd als ik voor de Mexicaanse spuit kom.

Zegt ze dan meneer uw huid voelt als een heet pepertje en wil waarschijnlijk dan met mij tortillia’s gaan eten en dit twee maal. Mooi niet.

Nu maar hopen dat onze koningin het virus niet mee neemt uit Mexico. Een beter moment voor een staatsbezoek  had zij niet kunnen bedenken.

Dus 60 plussers ga gerust slapen de Majesteit waakt over u, immers zij is er geweest.

