Morgen ontmoeten we elkaar weer, het is een dag waar ik naar uitkijk.

Samen terug blikken op wat geweest is om vervolgens  geschiedvervalsing te plegen door de toenmalige feiten spannender te maken dan ze oorspronkelijk waren.

Het is ook een confrontatie met je zelf weerspiegeld in die ander, immers al die koppen raken steeds meer in verval, dus ook die van mij.

Natuurlijk zeggen ze tegen mij- Wat zie jij  er goed uit- en denken wat heb jij een dikke kop gekregen.

Uit de stadswandeling die we gaan maken leid ik af dat iedereen nog goed ter been is. Overgangsklachten zullen er wel veel zijn. Immers ik ben de enige man in het gezelschap.

Het heerlijke van een reunie is dat je geen werkdruk meer voelt, en er al pratend wordt gewandeld, geborreld en gegeten.

Het is maar goed dat we eenmaal in de twee jaar samen komen mijn kop zou nog dikker worden.

