Niet dat ik het koop, maar een 30 euro geschenk op Kerstdag als  waardering  voor  11 gangen amuses en liflafjes van 16.00 tot 21 uur is iets anders als er met een beetje geluk 27,5 miljoen euro te verdienen valt.

De gevers binnen de familie  Mieke en Jan krijgen mits dit netto bedrag ons toevalt 1 miljoen bruto, immers dit heb ik spontaan toegezegd.

De keerzijde kan zijn dat ik met een O bedrag het oude jaar afsluit.

In dat geval is het mijn lot.

Marijke en ik hebben in ieder geval dan warme feestdagen gehad en hebben  ons  in Haarlem, Den Haag, Geldrop-Mierlo en Valkenswaard  in dromen  tussen Kerst tot 31 december financieel rijk gerekend.

Vanaf 1 januari 2010 weten we of het financieel beleid van 2009 al of  niet gecontinueerd moet worden.  

Niet dat 2009  pijnlijk was, maar 27,5 miljoen geeft  2010 een onvoorspelbaar gezicht.

