Zoals geschreven in mijn voorgaand verhaal heb ik vanaf eerste Kerstdag tot en met Nieuwjaar me 27,5 miljoen euro rijk gedroomd.

Echter ons leven wordt gecontinueerd in 2010. Voor onze vrienden met  vier loten uit de postcode te Woensel in Eindhoven wordt dit een ander verhaal. 

In ieder geval kunnen wij tegen vrienden en bekenden zeggen dat we met hun samen oud-opnieuw gevierd hebben.

Wel begin ik  2 januari 10 euro rijker door toe doen van het Staatslot.

 En met het gratis nieuwsjaarsdrankje van de plaatstelijke horeca ondernemer en de koffie met cack bij de super mee gerekend hebben we deze dag toch nog 20 euro in de wacht weten te slepen.

Als dit de overige 363 dagen zo door gaat heb  ik toch al gauw 7.260 euro vergaard, en zeg ik alle loterijen op dan kom ik uit op ongeveer 8000 belastingvrij.

Nee geen hoofdprijs, maar wie wint er ieder jaar 8000 euro?

